ACA AD 2

W sumie 10,8 miliona dodatkowych Amerykanów zapisało się na Medicaid od czasu uchwalenia ACA.7 Po trzecie, prawie 3 miliony uprzednio nieubezpieczonych młodych Amerykanów uzyskało ubezpieczenie na podstawie polis ich rodziców, ponieważ ACA wymaga od wszystkich prywatnych ubezpieczycieli i pracodawców oferujących ubezpieczenie zależne pokrycia dzieci do ukończenia 26 roku życia, niezależnie od tego, czy są oni zależni od celów podatkowych. .4 Po czwarte, szacuje się, że 8 milionów do 12 milionów Amerykanów, którzy mają ubezpieczenie zdrowotne poza targami federalnymi, korzysta z przepisów ACA, które uniemożliwiają ubezpieczycielom dyskryminowanie osób z wcześniej istniejącymi warunkami lub odstąpienie od polisy, gdy ludzie zachorują8.
Wszystko wskazuje na to, że ponad 30 milionów Amerykanów ma teraz ubezpieczenie w ramach nowych źródeł pokrycia i ochrony konsumentów. Ponieważ niektórzy z nich wcześniej posiadali ubezpieczenie, liczba osób nieubezpieczonych zmniejszyła się o mniejszą liczbę, z szacowanych 7,0 milionów do 16,4 miliona, o których mowa powyżej.
Kilka poważnych problemów utrudniło wdrażanie przepisów dotyczących zasięgu ACA. Pierwszym z nich był trudny debiut federalnie zarządzanych rynków ubezpieczeniowych i szereg państwowych programów. Wydaje się, że rynki federalne funkcjonują obecnie prawidłowo, a większość stanów z problemami albo je naprawia, albo importuje rozwiązania z innych państw lub rządu federalnego. Po drugie, wielu ubezpieczonych Amerykanów było zdenerwowanych i zaskoczonych, gdy firmy anulowały politykę, która nie spełniała minimalnych standardów określonych w ACA. Liczba anulowanych polis spadła z czasem, a anulowanie stało się mniej kłopotliwe, ponieważ lepiej funkcjonujące rynki oferują dostępne i przystępne alternatywy9. Po trzecie, niektóre nowe plany rynkowe ograniczają dostęp do dostawców, aby kontrolować koszty. Chociaż badania nie wykazują jeszcze powszechnego niezadowolenia z tych ograniczeń, ograniczone sieci dostawców mogą spowodować reakcję konsumentów w przyszłości. Po czwarte, niektóre osoby zakupiły plany rynkowe ze znacznymi odliczeniami i copaymentami, aby zminimalizować składki. Te wybory mogą pozostawiać im duże, spoza kieszeni płatności i ograniczony dostęp do usług.4
ACA i system opieki zdrowotnej
Krytycy twierdzą, że ACA przeoczyła potrzebę zreformowania systemu dostaw w naszym kraju, aby ograniczyć jego koszty i poprawić jego jakość. Uważna analiza prawa pokazuje jednak, że jest to jeden z najbardziej agresywnych wysiłków w historii narodu, który rozwiązuje problemy systemu dostarczania.
Być może sprawiedliwsza krytyka prawa polega na tym, że próbowała zrobić zbyt wiele – że uruchomiła zbyt wiele rozbieżnych eksperymentów i brakuje spójnej strategii. Liczba i różnorodność przepisów zawartych w ACA dotyczących reformy systemu dostaw (patrz Dodatek dodatkowy, dostępna wraz z pełnym tekstem tego artykułu) odzwierciedlają powszechną niepewność w 2010 r. – i dzisiaj – co do tego, jak dokładnie poprawić wydajność z naszych prawie 3 bilionów firm opieki zdrowotnej.
Aby zorganizować przegląd tych przepisów dotyczących reformy systemu dostaw, wprowadzamy je w sposób sztuczny na cztery kategorie w oparciu o ich podejście do poprawy opieki zdrowotnej: zmiany w sposobie, w jaki rząd płaci za opiekę zdrowotną, zmiany w organizacji zdrowia świadczenie opieki, zmiany w polityce zatrudnienia oraz zmiany mające na celu uczynienie rządu bardziej elastycznym i innowacyjnym w realizacji przyszłych reform opieki zdrowotnej. We wszystkich tych kategoriach przestrzeń pozwala tylko na krótkie opisy wybranych programów.
Zmiany w płatności
ACA przyjęło i przyspieszyło kilka wcześniejszych wysiłków federalnych, aby odejść od opartego na wolumenie zwrotu kosztów za usługi i powiązać płatności rządowe za usługi zdrowotne z wynikami świadczeniodawców.
Zachęty do zmniejszania liczby readmisji w ramach Medicare
Rycina 2. Rycina 2. Ogólna przyczyna, 30-dniowa stopa hospitalizacji wśród beneficjentów Medicare. Dostosowana do pliku użyteczności publicznej w wersji Geograficznej.10 Wstawka pokazuje te same dane na powiększonej osi y.
Począwszy od października 2012 r. Szpitale z wyższymi niż oczekiwano wskaźnikami readmisji beneficjentów programu Medicare w ciągu 30 dni podlegały karom finansowym. Od początku programu 30-dniowe stawki readmisji w skali kraju spadły z ponad 19,0% do mniej niż 18,0%, co odpowiada około 150 000 mniejszej liczby wizyt rocznie wśród beneficjentów Medicare (wykres 2) .10,11 Jednak stosowność obecnych środki readmisji zostały zakwestionowane z powodu dowodów na to, że szpitale w sieciach bezpieczeństwa i duże szpitale kliniczne mogą zostać niesprawiedliwie ukarane w ramach programu ze względu na społeczną i medyczną złożoność ich populacji pacjentów.12,13
Zachęty do ograniczenia warunków zdobytych w szpitalu
ACA rozszerzyła wcześniejszy program Centers for Medicare i Me
[więcej w: leczenie niepłodności Warszawa, leczenie psychoterapeuta, nefrolog Wrocław ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.