Dependent Coverage w ramach ubezpieczenia ACA i Medicaid w przypadku porodu

W Stanach Zjednoczonych wskaźniki nieubezpieczenia były historycznie wysokie wśród młodych osób dorosłych (od 19 do 26 lat). Jednym z pierwszych wdrożonych postanowień ustawy Affordable Care Act (ACA) było upoważnienie, aby wszystkie prywatne polisy ubezpieczeniowe obejmowały osoby pozostające na utrzymaniu do ukończenia 26 roku życia. Szacunki sugerują, że przepis ten zmniejszył wskaźnik nieubezpieczenia wśród młodych osób dorosłych o około 10%. Poród, główny powód hospitalizacji młodych osób dorosłych, nie był poświęcony zbyt dużej uwagi w poprzedniej literaturze dotyczącej mandatu. Poród finansowany jest inaczej niż w innych amerykańskich służbach opieki zdrowotnej. Przed ACA Medicaid obejmował wszystkie kobiety w ciąży zarabiające mniej niż 133% federalnego poziomu ubóstwa. W tym czasie rząd pokrył mniej więcej połowę urodzeń w Stanach Zjednoczonych.2 Chociaż 32,2% młodych dorosłych było nieubezpieczonych w 200 9 roku, na przykład tylko około 5% urodzin tych osób było nieubezpieczonych; ponad 60% zostało objętych Medicaid.1 Ryc. 1. Ryciny 1. Tendencje czasowe źródeł płatności dla porodu, według grup wiekowych. Sezonowo dostosowane trendy czasowe źródeł płatności za poród według Ośrodków Kontroli i Zapobiegania Chorobom przedstawiono dane o nieobecności uzyskane od państw, które dostarczyły informacje na temat ubezpieczenia zdrowotnego. 3 Źródłami płatności były prywatne ubezpieczenia (panele A i B), Medicaid (panele C i D), płatności własne (panele E i F) i inne płatności (panele G i H). Każdy krąg na wykresie punktowym reprezentuje odsetek urodzeń opłaconych przez konkretny typ płatności w danym miesiącu dla tej grupy wiekowej. Kategoria inna płatność obejmowała Indyjską Służbę Zdrowia, wojskowy system opieki zdrowotnej TRICARE (dawniej Cywilny program zdrowotny i medyczny usług mundurowych), inne ubezpieczenie rządowe na poziomie fe deralnym, stanowym i lokalnym oraz wszystkie inne ubezpieczenie. Okres ten obejmował okres od stycznia 2009 r. Do grudnia 2012 r., Z wyjątkiem okresu od marca 2010 r. Do grudnia 2010 r. (Okres wdrożenia złożonego ). Wykorzystaliśmy modelowanie regresyjne danych na poziomie indywidualnym z typem płatności jako wynikiem w celu obliczenia miesięcznych korekt sezonowych jako współczynników miesięcznych zmiennych fikcyjnych. Następnie odjęliśmy sezonowe korekty ze średnich obliczonych na poziomie wieku i miesiąca. W naszym badaniu wykorzystaliśmy dane z akt osobowych z Centers for Disease Control and Prevention3 oraz ogólnokrajową próbkę szpitala od Agencji Badań i Jakości w Ochronie Zdrowia w celu rozważenia wpływu ACA na źródła płatności na poród wśród młodych dorosłych (szczegóły metody zostały przedstawione w dodatkowym dodatku, dostępnym wraz z pełnym tekstem niniejszego listu). Korzystając z analizy różnic w różnicach, porównaliśmy populację leczoną (matki w wieku od 19 do 25 lat) z populacją kontrolną (matki, które miały 27-29 lat) przed i po wdrożeniu polityki. Jak pokazano na wykresie i analizie regresji w tabeli S1 w dodatkowym dodatku, rezerwa dla młodych dorosłych doprowadziła do wzrostu o 2,5 punktu procentowego (95% przedział ufności [CI], od 1,6 do 3,4) w przypadku zwrotu prywatnego ubezpieczenia – a 9,9% względnego wzrostu w stosunku do wartości wyjściowej. Płatności za korzystanie z pomocy medycznej spadły o 2,1 punktu procentowego (95% przedział ufności, od 3,0 do 1,3), a samopłaty zmniejszyły się o 0,3 punktu procentowego (95% przedział ufności, 0,5 do 0,2). Większość zmian dotyczyła płatności za porody niezamężnym matkom (tabela S1 w dodatkowym dodatku). W naszej analizie potwierdzającej przy użyciu ogólnokrajowej próbki szpitalnej znaleźliśmy podobne wyniki. Zwiększyło się pokrycie z tytułu ubezpieczeń prywatnych, a dostawy w ramach Medicaid i nieube zpieczonych zmniejszyły się (tabela S2 w dodatkowym dodatku). Nasze badanie pokazuje, że świadczenia dla młodych dorosłych były związane ze znacznym wzrostem prywatnej opieki medycznej i znacznym spadkiem zasięgu opieki medycznej dla kobiet w wieku 19-26 lat. W związku z tym sugeruje zmianę w finansowaniu porodu z Medicaid na prywatne ubezpieczenie w tej populacji. Badania te mogą być ograniczone, ponieważ dotyczą tylko dwóch konkretnych punktów ciąży i porodu: punktów bezpośrednio przed porodem i po nim. Jednak poród jest najczęściej kosztowną częścią ciąży, a źródła płatności za poród prawdopodobnie są podobne do źródeł płatności w przypadku opieki współbieżnej. Yaa Akosa Antwi, Ph.D. Indiana University-Purdue University Indianapolis, Indianapolis, IN Jie Ma, MA Kosali Simon, Ph.D. Indiana University, Bloomington, IN Aaron Carroll, MD Indiana University School of Medicine, Indianapolis, IN Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego listu na stronie. 3 Referencje1 Akosa Antwi Y, Moriya AS, Simon K. Skutki polityki federalnej w zakresie [podobne: urolog, stomatolog, badania psychologiczne ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.