Medicare at 50 – Moving Forward

W miarę, jak Medicare wchodzi do swojego 50. roku, ten popularny federalny program stoi przed głębokimi wyzwaniami dla jego skuteczności i zrównoważonego rozwoju w przyszłych dziesięcioleciach. W niniejszym raporcie dokonujemy przeglądu tych problemów, bazując na zagadnieniach poruszonych w naszym wcześniejszym artykule1. Przeglądamy również kilka możliwości wzmocnienia programu i zwiększenia jego rentowności. Krytyczne zmiany w obliczu Medicare
Rosnące wydatki
Rysunek 1. Wykres 1. Przewidywane roczne stopy wzrostu całkowitych wydatków Medicare, w porównaniu z produktem krajowym brutto (PKB) i rejestracją Medicare, 2013-2023. Chociaż przewiduje się, że całkowite wydatki na Medicare będą rosły znacznie szybciej niż PKB, wydatki na beneficjenta powinny rosnąć wolniej niż PKB per capita. Dane pochodzą z centrów usług Medicare i Medicaid.
Być może najważniejszym wyzwaniem stojącym przed Medicare jest perspektywa zwiększenia wydatków, napędzana w dużej mierze przez trendy demograficzne. W miarę starzenia się populacji USA liczba osób kwalifikujących się do świadczeń Medicare wzrośnie z 52,3 milionów w 2013 r. Do 81,8 milionów w 2030 r. Od 2009 r. Do 2013 r. Wydatki na Medicare na beneficjenta wzrosły w historycznie niskim rocznym tempie 1,0% w ujęciu nominalnym. dolarów i faktycznie spadły w ujęciu realnym (uwzględniając inflację). W ciągu następnej dekady oczekuje się, że powolny wzrost wydatków na Medicare na beneficjenta będzie kontynuowany, ale ze względu na znaczny wzrost liczby beneficjentów wzrost całkowitych wydatków na program będzie wyższy niż w całej gospodarce (wykres 1). Oczekuje się, że całkowite wydatki na Medicare wzrosną z 3,0% krajowego produktu krajowego brutto (PKB) w 2013 r. Do 3,8% w 2030 r., A udział programu w budżecie federalnym wzrośnie z 14,4% do 15,8% .3 Te tendencje fiskalne stworzy ciągłą presję na zreformowanie programu.
Polepszanie jakości
Beneficjenci Medicare są dotknięci problemami jakości i bezpieczeństwa, które dotykają wszystkich pacjentów w amerykańskim systemie opieki zdrowotnej .4 Dramatyczna zmienność w opiece otrzymywanej przez beneficjentów Medicare w tych samych warunkach w Stanach Zjednoczonych uwypukliła obawy dotyczące jakości opieki zapewnianej przez program .5 Ponadto zmieniające się potrzeby beneficjentów, gdy stają się starsi, słabsi i bardziej chorzy, sugerują, że Medicare musi poprawić swoją zdolność do koordynowania i integracji usług dla populacji, którą obsługuje.6
Poprawa jakości przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów wymaga zmian na pierwszej linii opieki, gdzie pracownicy służby zdrowia i systemy opieki zdrowotnej zaspokajają potrzeby indywidualnych beneficjentów Medicare. Ponieważ tacy pacjenci korzystają z tego samego systemu dostarczania, co wszyscy inni Amerykanie, poprawa kosztów i jakości opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi będzie wymagać reform w amerykańskim systemie opieki zdrowotnej jako całości.
Fragmentacja programu
Medicare to strukturalnie złożony i fragmentaryczny program, który jest mylący zarówno dla beneficjentów, jak i świadczeniodawców opieki zdrowotnej. Większość ubezpieczonych nonelderly Amerykanów zapisuje się w jednym planie opieki zdrowotnej, który opłaca wszystkie objęte nimi usługi – szpitalną, medyczną, farmaceutyczną, rehabilitacyjną i inne – z jednym systemem składek, copays i odliczeń. Natomiast beneficjenci programu Medicare muszą zmagać się z różnymi planami, aby pokryć te same wydatki, z których każda zawiera odmienne zasady, przepisy, składki, należności i odliczenia.
Mówiąc ogólnie, beneficjenci Medicare mogą wybrać dwie opcje zabezpieczenia zasięgu. Pierwszy jest często nazywany tradycyjnym Medicare. Składa się z Części A, B i D. Drugą opcją jest Medicare Advantage, lub część C, w której beneficjenci mogą zapisać się do prywatnego planu, aby otrzymać świadczenia Medicare.
Około 70% beneficjentów Medicare wybiera obecnie tradycyjne Medicare. Otrzymują oni ubezpieczenie szpitalne w ramach części A, która jest automatycznie dostępna praktycznie dla wszystkich starszych Amerykanów bez żadnych premii, ale z wymaganymi odliczeniami i copays. Część B zapewnia lekarzowi i ambulatoryjne ubezpieczenie w ramach tradycyjnego Medicare; jeśli beneficjenci nie zrezygnują z części B, płacą roczną składkę (104,90 USD miesięcznie w 2015 r.) oprócz odszkodowań i odliczeń. Jeśli chodzi o zasięg leków na receptę, beneficjenci mogą dobrowolnie zapisać się w części D, wybierając spośród wielu konkurencyjnych prywatnych planów dotyczących narkotyków z premiami i korzyściami, które różnią się od planu do planu.
Ponadto beneficjenci tradycyjnego programu Medicare mają możliwość wykupienia dodatkowej oferty prywatnej (tzw. Plany Medigap) lub, jeśli mają niskie dochody, mogą kwalifikować się do ubezpieczenia Medicaid; niektóre mają uzupełniające ubezpieczenie emerytalne od byłych pracodawców. Plany Medigap wyrównują wszystkie lub część pacjentów i i
[przypisy: podolog, stomatologia dziecięca, leczenie niepłodności Warszawa ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.