Medicare at 50

Dostawcy otrzymują stałą płatność z góry, pokrywającą wszystkie lub większość potrzeb zdrowotnych grupy pacjentów. Klasycznym przykładem tego podejścia jest określenie typu stosowanego przez organizacje zajmujące się utrzymaniem zdrowia, w których lekarze są członkami dużych stowarzyszonych grup lub są zatrudnieni przez organizację. Globalna płatność może zaoferować silne wsparcie dla opieki profilaktycznej, aby uniknąć wystąpienia kosztownej choroby, skoordynowanej opieki w celu uzyskania lepszych wyników przy niższych kosztach oraz dostępności usług niemedycznych w celu poprawy zdrowia populacji. Jednak może to również narazić dostawców na koszty, których mogą nie być w stanie zarządzać i zachęcać do unikania chorych i potencjalnie kosztownych pacjentów. Na początku lat 90. XX w. Gwałtownie wzrosła opieka na poziomie zarządzanym, ale niezdolność usługodawców do radzenia sobie z ryzykiem finansowym i obawy pacjentów o ograniczony wybór i dostęp do opieki doprowadziły do kolejnego spadku.25 Wraz z rozprzestrzenianiem się elektronicznych systemów informacyjnych i rozwojem bardziej wyrafinowane metody korekty ryzyka, jednak dostawcy mogą być w stanie lepiej wdrażać globalną płatność26
Medicare już płaci za prywatne Medicare Advantage planuje stałą roczną wypłatę na pokrycie wszystkich świadczeń Medicare. Niektórzy obserwatorzy postrzegają model ACO jako mechanizm rozszerzający stosowanie metod płatności globalnych w czasie. Chodzi o to, że gdy dostawcy i ich pacjenci przyzwyczają się do uczestnictwa w ACO, co wiąże się z ograniczonym podziałem ryzyka ze strony dostawców, niektórzy ACO i ich pacjenci mogą chcieć przejść do kolejnego etapu pełnej kapitalizacji z bardziej ograniczonym wyborem dostawców27. do obaw ACO, Medicare spowalnia wymagane przejście do pełnego podziału ryzyka w MSSP28, ale podobne rozwiązanie dla grup dostawców w prywatnym sektorze pracodawców w Massachusetts wykazało rosnący sukces z czasem zarówno w zmniejszaniu wzrostu kosztów i zwiększaniu udziału ACO .29
Kompleksowa reforma Medicare
Wsparcie Premium
Od momentu powstania programu Medicare niektórzy obserwatorzy twierdzili, że program będzie lepiej funkcjonował, jeśli sektor prywatny odgrywałby większą rolę w jego zarządzaniu, a beneficjenci musieli wybierać spośród konkurencyjnych prywatnych planów o różnych korzyściach i kosztach30. Ta filozofia wpłynęła na ewolucja programu poprzez stworzenie programu Medicare Advantage i struktury części D.
W logicznym rozszerzeniu tych wcześniejszych inicjatyw niektórzy decydenci polityczni opowiadali się, że program Medicare powinien być zorganizowany jako program wsparcia premii, w ramach którego beneficjenci otrzymaliby określoną dotację, którą mogliby wykorzystać na zakup prywatnego planu lub tradycyjnego Medicare. Kongresman Paul Ryan (R-WI), który przewodniczy Komitetowi ds. Wdów i Środków, jest wiodącym rzecznikiem podejścia do wspierania premii.31
Izba Reprezentantów poparła to podejście w kwietniu 2014 r., Kiedy to uchwalono rezolucję budżetową z 2015 r., Która obejmowała plan Ryana32. Zgodnie z tą propozycją osoby, które uzyskają prawo do Medicare rozpoczynające się w 2024 r., Otrzymałyby dotację na zakup standardowego pakietu świadczeń od osób prywatnych. plany lub tradycyjne Medicare konkurujące w nowo utworzonej Giełdzie Medicare. Jeżeli beneficjenci wybiorą plan, który będzie kosztować więcej niż kwota dotacji, będą oni odpowiedzialni za wypłacenie różnicy między tą kwotą a miesięczną składką wybranego planu.
Biuro Budżetowe Kongresu oszacowało, że prognozowane wydatki federalne na Medicare będą niższe w przypadku takich propozycji. Jednak w zależności od hojności subwencji, beneficjenci Medicare mogą wydawać znacznie więcej niż obecnie
Skutki podejścia opartego na premii do budżetu federalnego, beneficjentów Medicare i dostawców, którzy je traktują, w dużym stopniu zależą od siły prywatnego rynku ubezpieczeń zdrowotnych Medicare w celu motywowania planów zdrowotnych w celu zaspokojenia potrzeb beneficjentów w zakresie wysokiej jakości, skuteczności usługi. To z kolei wymaga od konsumentów ubezpieczenia dokonywania skutecznych wyborów między konkurencyjnymi planami i zależy od wysiłków związanych z planami, wywołanych presją konsumenta, aby znaleźć sposoby na zreformowanie systemu dostarczania.
Krytycy wsparcia premium sceptycznie odnoszą się do kilku aspektów wniosku. Obawiają się, że beneficjenci nie mają informacji do wyboru między planami, zwłaszcza w odniesieniu do jakości opieki, którą prawdopodobnie otrzymają. Krytycy zauważają również, że wielu beneficjentów Medicare ma zaburzenia poznawcze, które utrudniają świadomy wybór. Na koniec zauważają, że prywatne plany, w porównaniu z tradycyjnym Medicare, miały w przeszłości niewielkie możliwości wymuszania zmian w zachowaniu usługodawcy.34
Zwolennicy wsparcia premium zauważają, że rząd federalny generuje teraz coraz więcej danych na temat wydajności plan
[przypisy: endometrioza leczenie, stomatologia dziecięca, leczenie psychoterapeuta ]
[więcej w: desderman, rtg zęba cena, hipotermia terapeutyczna ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Rezultaty tego eksperymentu były w najlepszym razie mieszane, 10-12, ale intuicyjne odwoływanie się do płatności za wartość nagrody zamiast woluminu jest silne, a eksperymenty z zakupami opartymi na wartościach trwają nadal. Ustawa Affordable Care Act (ACA) wymagała od Medicare realizacji zakupów opartych na wartościach u szerokiego grona dostawców, w tym lekarzy, szpitali, wykwalifikowanych ośrodków opieki i zdrowia w domu. Program zakupów oparty na wartościach dla szpitali wszedł w życie w październiku 2012 r. Podobny program rozpoczyna się w styczniu 2015 r. Dla podgrupy lekarzy i od stycznia 2017 r. Ma obejmować wszystkich lekarzy.131
Ukierunkowane programy zakupów oparte na wartościach karały szpitale, które mają wyższe niż oczekiwano wskaźniki readmisji Medicare w ciągu 30 dni i warunki nabyte w szpitalu. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Beneficjenci Medicare, którzy kwalifikują się do Medicaid, mają podwójne uprawnienia do tych dwóch programów. Medicaid pokryje wszystkie lub większość składek i copay, ale wymagania dotyczące dochodu i majątku, jak również pokrycia (podlegające ogólnopolskiemu minimum), różnią się znacznie w zależności od państwa. Beneficjenci mogą wybrać prywatne plany Medicare Advantage, które są wymagane do zapewnienia świadczeń co najmniej równoważnych częściom A i B, a także mogą oferować świadczenia z części D; Plany Medicare Advantage mogą również przynosić dodatkowe korzyści. Składki, copay i odliczenia – jak również objęte usługi i dostawcy – w Medicare Advantage plany różnią się od planu do planu i od rynku do rynku. Beneficjenci z podwójnymi uprawnieniami mogą również zdecydować się na zapisanie prywatnego planu Medicare Advantage dla swoich świadczeń Medicare, lub mogą zapisać się do Programu Specjalnych Potrzeb Podwójnej Kwalifikacji (jednej z kilku kategorii Planów Specjalnej Potrzeb dla beneficjentów w określonych okolicznościach), który ma na celu koordynować świadczenia Medicare i Medicaid; Plany te mogą się znacznie różnić w zależności od stanu.
Złożoność i rozdrobnienie opcji pokrycia Medicare utrudnia opracowanie spójnych polityk promujących poprawę wydajności. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Centrum innowacji Medicare i Medicaid. Modele innowacji. Baltimore: Centres for Medicare i Medicaid Services (http://innovation.cms.gov/initiatives/index.html#views=models).
18. Jackson GL, Powers BJ, Chatterjee R, i in. Poprawa opieki nad pacjentem – dom opieki medycznej skoncentrowany na pacjentach: systematyczny przegląd. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Radzenie sobie z pilnymi wyzwaniami jest zatem kluczowym krajowym priorytetem, który wymaga uwagi w krajowej debacie politycznej. Przedstawione tu pomysły na reformy nie wyczerpują opcji, które były i mogą zostać wzięte pod uwagę. W szczególności potrzebne są nowe podejścia do wspierania długoterminowych usług dla starzejącej się populacji. Należy również powtórzyć, że propozycje te nie wykluczają się nawzajem i że mogą one być mieszane i dopasowane do wszelkich pakietów reform, które zyskują wsparcie dla obu stron wymagane do przyjęcia aktu prawnego. Dla pracowników służby zdrowia wyniki tych dyskusji politycznych będą kluczowe. Przez 50 lat lekarze byli w stanie zaoferować starszym i niepełnosprawnym pacjentom znaczną część opieki, której potrzebują, bez nakładania wygórowanych kosztów na pacjentów lub ich rodziny. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Zwolennicy zauważają również, że jako członkowie pokolenia baby boom dołączają do Medicare, zmniejszają średni wiek beneficjentów, a coraz więcej z nich będzie miało doświadczenie w zarządzaniu opieką i wyborze planu. Zwolennicy wsparcia premium zauważają również, że początkowo Medicare miało na celu oferowanie beneficjentom pokrycia podobnego do prywatnych ubezpieczeń sponsorowanych przez pracodawcę oraz, że coraz więcej pracodawców rozważa programy o zdefiniowanej składce, które są podobne do podejścia Ryana35. Reformowanie tradycyjnego Medicare
Inne kompleksowe podejście do reformy Medicare w znacznym stopniu zrestrukturyzuje tradycyjne Medicare tak, aby przypominało aktualne ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę i rozwiązało problemy związane z kosztami, jakością, fragmentacją i lukami w zakresie ubezpieczenia. Odnowiony tradycyjny Medicare może również skuteczniej konkurować w wymianie w stylu Ryana.
Reforma tradycyjnego Medicare mogłaby rozpocząć się od połączenia części A, B i D w jeden program z jedną składką i pojedynczym systemem odliczeń i copays, administrowanych przez rząd federalny36. To znacznie uprościłoby Medicare zarówno dla użytkowników, jak i usługodawców oraz mniejsze obciążenie administracyjne. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.