Medicare at 50

Centrum innowacji Medicare i Medicaid. Modele innowacji. Baltimore: Centres for Medicare i Medicaid Services (http://innovation.cms.gov/initiatives/index.html#views=models).
18. Jackson GL, Powers BJ, Chatterjee R, i in. Poprawa opieki nad pacjentem – dom opieki medycznej skoncentrowany na pacjentach: systematyczny przegląd. Ann Intern Med 2013; 158: 169-178
Crossref Web of Science Medline
19. Zezza MA, Guterman S, Smith J. Wiązane płatności na rzecz poprawy opieki Inicjatywa: osiągnięcie opieki o wysokiej wartości za pomocą jednej płatności. New York: The Commonwealth Fund, 7 stycznia 2012 r.

20. Komisja Funduszu Wspólnoty Brytyjskiej w sprawie systemu opieki zdrowotnej o wysokiej wydajności. Konfrontacja kosztów: ustabilizowanie wydatków na opiekę zdrowotną w USA w kierunku wysokiej jakości systemu opieki zdrowotnej. Nowy Jork: The Commonwealth Fund, styczeń 2013.

21. Organizacje objęte programem Medicare Shared Savings odpowiedzialne organizacje opiekuńcze – uczestnicy. Baltimore: Centres for Medicare i Medicaid Services (https://data.cms.gov/ACO/Medicare-Shared-Savings-Program-Accountable-Care-O/pfam-u3vp).

22. W przypadku innowacji: Pioneer ACO. Baltimore: Centres for Medicare i Medicaid Services (http://innovation.cms.gov/initiatives/map/index.html#model=pioneer-aco).

23. Arkusze informacyjne: ACO Medicare nadal udaje się poprawić opiekę, zmniejszając wzrost kosztów. Waszyngton, DC: Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, 10 listopada 2014.

24. Kongstvedt PR. Niezbędne elementy zarządzanej opieki zdrowotnej. 5 ed. Sudbury, Massachusetts: Jones and Bartlett, 2007.

25. Mongański JJ, Ferris TG, Lee TH. Opcje spowalniające wzrost kosztów opieki zdrowotnej. N Engl J Med 2008; 358: 1509-1514
Full Text Web of Science Medline
26. Robinow A. Potencjał globalnej płatności: wglądy z pola. Nowy Jork: The Commonwealth Fund, luty 2010.

27. Guterman S, Davis K, Schoenbaum S, Shih A. Korzystanie z polityki płatności Medicare w celu przekształcenia systemu opieki zdrowotnej: ramy poprawy wydajności. Health Aff (Millwood) 2009; 28: w238-w250
Crossref Web of Science Medline
28. Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, Centra usług Medicare i Medicaid. Program Medicare; Wspólny program oszczędnościowy Medicare; odpowiedzialne organizacje opiekuńcze; proponowana zasada. Fed Regist 2014; 79: 72759-72872 (https://www.federalregister.gov/articles/2014/12/08/2014-28388/medicare-program-medicare-shared-savings-program-accountable-care-organizations)

29. Song Z, Rose S, Safran DG, Landon BE, Dzień MP, Chernew ME. Zmiany w wydatkach i jakości opieki zdrowotnej 4 lata po płatności globalnej. N Engl J Med 2014; 371: 1704-1714
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
30. Antos JR, Pauly MV, Wilensky GR. Zginanie krzywej kosztów dzięki zachętom rynkowym. N Engl J Med 2012; 367: 954-958
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
31. Gold M, Casillas G. Co wiemy o dostępie do opieki zdrowotnej i jakości w Medicare Advantage versus tradycyjnym programie Medicare? Menlo Park, Kalifornia: Henry J. Kaiser Family Foundation, listopad 2014.

32. Komitet Budżetowy Domu. Droga do dobrobytu: uchwalenie budżetu na rok 2015. Waszyngton, DC: amerykańska Izba Reprezentantów, kwietnia 2014 r. (Http://budget.house.gov/uploadedfiles/fy15_blueprint.pdf).

33. Długoterminowy wpływ budżetowy ścieżek na dochody i wydatki federalne określony przez przewodniczącego Paula Ryana. Washington, DC: Biuro budżetowe Kongresu, marzec 2012 r. (Http://www.cbo.gov/sites/default/files/03-23-Revenues_and_Spending_Under_Alternatives.pdf).

34. Aaron HJ, Frakt AB. Dlaczego nie ma czasu na wsparcie premium. N Engl J Med 2012; 366: 877-879
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
35. Antos J. Zaplanuj konkurencję i wybór konsumenta w Medicare: argumenty za wsparciem premium. Washington, DC: American Enterprise Institute, kwiecień 2013.

36. Davis K, Schoen C, Guterman S. Medicare Essential: opcja promowania lepszej opieki i ograniczenia wzrostu wydatków. Health Aff (Millwood) 2013; 32: 900-909
Crossref Web of Science Medline
37. Zgłoś się do Kongresu. Washington, DC: Amerykańska Komisja Senacka ds. Opieki Długoterminowej, 30 września 2013 r. (Http://www.gpo.gov/fdsys/pkg/GPO-LTCCOMMISSION/pdf/GPO-LTCCOMMISSION.pdf).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (13)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: stomatolog włocławek, stomatolog legnica, trychologia ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Radzenie sobie z pilnymi wyzwaniami jest zatem kluczowym krajowym priorytetem, który wymaga uwagi w krajowej debacie politycznej. Przedstawione tu pomysły na reformy nie wyczerpują opcji, które były i mogą zostać wzięte pod uwagę. W szczególności potrzebne są nowe podejścia do wspierania długoterminowych usług dla starzejącej się populacji. Należy również powtórzyć, że propozycje te nie wykluczają się nawzajem i że mogą one być mieszane i dopasowane do wszelkich pakietów reform, które zyskują wsparcie dla obu stron wymagane do przyjęcia aktu prawnego. Dla pracowników służby zdrowia wyniki tych dyskusji politycznych będą kluczowe. Przez 50 lat lekarze byli w stanie zaoferować starszym i niepełnosprawnym pacjentom znaczną część opieki, której potrzebują, bez nakładania wygórowanych kosztów na pacjentów lub ich rodziny. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Zwolennicy zauważają również, że jako członkowie pokolenia baby boom dołączają do Medicare, zmniejszają średni wiek beneficjentów, a coraz więcej z nich będzie miało doświadczenie w zarządzaniu opieką i wyborze planu. Zwolennicy wsparcia premium zauważają również, że początkowo Medicare miało na celu oferowanie beneficjentom pokrycia podobnego do prywatnych ubezpieczeń sponsorowanych przez pracodawcę oraz, że coraz więcej pracodawców rozważa programy o zdefiniowanej składce, które są podobne do podejścia Ryana35. Reformowanie tradycyjnego Medicare
Inne kompleksowe podejście do reformy Medicare w znacznym stopniu zrestrukturyzuje tradycyjne Medicare tak, aby przypominało aktualne ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę i rozwiązało problemy związane z kosztami, jakością, fragmentacją i lukami w zakresie ubezpieczenia. Odnowiony tradycyjny Medicare może również skuteczniej konkurować w wymianie w stylu Ryana.
Reforma tradycyjnego Medicare mogłaby rozpocząć się od połączenia części A, B i D w jeden program z jedną składką i pojedynczym systemem odliczeń i copays, administrowanych przez rząd federalny36. To znacznie uprościłoby Medicare zarówno dla użytkowników, jak i usługodawców oraz mniejsze obciążenie administracyjne. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Dostawcy otrzymują stałą płatność z góry, pokrywającą wszystkie lub większość potrzeb zdrowotnych grupy pacjentów. Klasycznym przykładem tego podejścia jest określenie typu stosowanego przez organizacje zajmujące się utrzymaniem zdrowia, w których lekarze są członkami dużych stowarzyszonych grup lub są zatrudnieni przez organizację. Globalna płatność może zaoferować silne wsparcie dla opieki profilaktycznej, aby uniknąć wystąpienia kosztownej choroby, skoordynowanej opieki w celu uzyskania lepszych wyników przy niższych kosztach oraz dostępności usług niemedycznych w celu poprawy zdrowia populacji. Jednak może to również narazić dostawców na koszty, których mogą nie być w stanie zarządzać i zachęcać do unikania chorych i potencjalnie kosztownych pacjentów. Na początku lat 90. XX w. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Rezultaty tego eksperymentu były w najlepszym razie mieszane, 10-12, ale intuicyjne odwoływanie się do płatności za wartość nagrody zamiast woluminu jest silne, a eksperymenty z zakupami opartymi na wartościach trwają nadal. Ustawa Affordable Care Act (ACA) wymagała od Medicare realizacji zakupów opartych na wartościach u szerokiego grona dostawców, w tym lekarzy, szpitali, wykwalifikowanych ośrodków opieki i zdrowia w domu. Program zakupów oparty na wartościach dla szpitali wszedł w życie w październiku 2012 r. Podobny program rozpoczyna się w styczniu 2015 r. Dla podgrupy lekarzy i od stycznia 2017 r. Ma obejmować wszystkich lekarzy.131
Ukierunkowane programy zakupów oparte na wartościach karały szpitale, które mają wyższe niż oczekiwano wskaźniki readmisji Medicare w ciągu 30 dni i warunki nabyte w szpitalu. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Medicare at 50

Beneficjenci Medicare, którzy kwalifikują się do Medicaid, mają podwójne uprawnienia do tych dwóch programów. Medicaid pokryje wszystkie lub większość składek i copay, ale wymagania dotyczące dochodu i majątku, jak również pokrycia (podlegające ogólnopolskiemu minimum), różnią się znacznie w zależności od państwa. Beneficjenci mogą wybrać prywatne plany Medicare Advantage, które są wymagane do zapewnienia świadczeń co najmniej równoważnych częściom A i B, a także mogą oferować świadczenia z części D; Plany Medicare Advantage mogą również przynosić dodatkowe korzyści. Składki, copay i odliczenia – jak również objęte usługi i dostawcy – w Medicare Advantage plany różnią się od planu do planu i od rynku do rynku. Beneficjenci z podwójnymi uprawnieniami mogą również zdecydować się na zapisanie prywatnego planu Medicare Advantage dla swoich świadczeń Medicare, lub mogą zapisać się do Programu Specjalnych Potrzeb Podwójnej Kwalifikacji (jednej z kilku kategorii Planów Specjalnej Potrzeb dla beneficjentów w określonych okolicznościach), który ma na celu koordynować świadczenia Medicare i Medicaid; Plany te mogą się znacznie różnić w zależności od stanu.
Złożoność i rozdrobnienie opcji pokrycia Medicare utrudnia opracowanie spójnych polityk promujących poprawę wydajności. (więcej…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.