Medicare w 50 – Początki i ewolucja AD 4

Jak twierdzą, konkurencja między tymi planami zwiększy wybór beneficjentów i koszty kontroli, gdy planowane są plany biznesowe. Twierdzi się również, że prywatne plany, które kładą nacisk na zarządzaną opiekę, takie jak organizacje opieki zdrowotnej (HMO), mogą lepiej odpowiadać potrzebom beneficjentów w zakresie koordynacji opieki niż tradycyjne Medicare, które opiera się na opłatach za usługi. Ważność tych argumentów jest nadal przedmiotem dyskusji, ale mają one istotny wpływ na strukturę Medicare. W 1982 r. Kongres ustanowił program ubezpieczenia ryzyka Medicare, który zwiększył dostęp beneficjentów do prywatnych HMO.21. Rejestracja zaczęła się powoli, ale szybko rosła we wczesnych i połowych latach 90. XX wieku, ponieważ opieka zarządzana stała się bardziej powszechna również w sektorze prywatnym. W 1997 r. Kongres rozszerzył opcję prywatnego planu poprzez stworzenie Medicare Part C i wprowadzenie dodatkowych rodzajów planów kwalifikujących się do obsługi beneficjentów Medicare. Mniej hojne stawki płatności doprowadziły jednak do wycofania wielu prywatnych planów i spadku liczby osób zapisanych w części C. W 2003 r. Kongres zwiększył płatności na prywatne plany i dodatkowo rozszerzył rodzaje planów, które kwalifikują się do obsługi beneficjentów Medicare. Płatności do tych planów w ramach tego, co nazywa się teraz Medicare Advantage, zostały ustalone wyżej niż koszty pokrycia tych samych beneficjentów w ramach tradycyjnego Medicare.22. Rejestracja Medicare Advantage gwałtownie wzrosła i pomimo ograniczeń płatności wprowadzonych w 2010 r. Przez ACA, osiągnęła prawie 15 milionów w 2013.13 Jednakże trwa debata na temat możliwości prywatnych planów obniżenia kosztów Medicare.23,24
Inicjatywy poprawy jakości
Po przyjęciu Medicare, jakość opieki zdrowotnej nie była jeszcze powszechnie uznawana za problem w Stanach Zjednoczonych. Z czasem jednak wzrosły obawy dotyczące jakości i stosowności opieki zapewnianej beneficjentom Medicare i innym Amerykanom. Dowody na geograficzną zmienność w korzystaniu z usług przez pacjentów Medicare były ważnym źródłem tego problemu, podobnie jak wyniki innych badań.25
Medicare zareagowało na zauważone braki jakościowe, wymagając, aby szpitale, domy opieki, agencje zdrowia domowego i ośrodki dializ przekazały dane o swoich procesach i wynikach opieki. Dane te są publicznie dostępne na stronach internetowych Medicare Compare. Wymogi dotyczące sprawozdawczości medycznej zostały wdrożone na początku 2007 r., A program Właściwe korzystanie uchwalony w 2009 r. Wykorzystuje płatności i kary motywacyjne Medicare i Medicaid w celu zachęcenia do elektronicznego raportowania danych jakościowych przy użyciu elektronicznych kart zdrowia.
Medicare również próbował rozwiązać luki w obecnym systemie płatności, które wynagradzają wielkość i intensywność świadczonych usług, ale nie ich jakość, stosowność ani wartość. Opracowała modele nagradzania jakości opieki przez szpitale i lekarzy, a także domy spokojnej starości i agencje zdrowia w domu, i rozpoczęła wdrażanie opartych na wartości modeli zakupów dla wszystkich tych dostawców. Inicjatywy mające na celu poprawę wydajności usługodawców, takie jak demonstracja zachęt dla jakości szpitali i demonstracja praktyk grupowych lekarzy, stanowiły podstawę do opracowania bardziej wartościowych metod zakupów opartych na wartościach i położyły podwaliny pod szereg inicjatyw reformatorskich, w tym organizacji odpowiedzialnej za opiekę (ACO) ) model i inne reformy zatwierdzone przez ACA.
Radzenie sobie ze starzejącą się, bardziej zepsutą populacją
Medicare został zaprojektowany i zaprojektowany w 1965 roku, aby zaspokoić potrzeby opieki nad starszymi Amerykanami. Jednak wraz ze wzrostem liczby bardzo starszych beneficjentów Medicare, złożoność i zakres problemów związanych z opieką zdrowotną. Dwie trzecie beneficjentów cierpi na wiele chorób przewlekłych, a prawie 40% z nich ma cztery lub więcej warunków.26 Medicare usiłuje dostosować się do zmieniających się potrzeb swoich beneficjentów, przeprowadzając serię demonstracji mających na celu poprawę koordynacji opieki, takich jak opieka Medicare Demonstracja zarządzania dla beneficjentów o wysokich kosztach.
Jednak oddzielenie Medicare na cztery różne części (od A do D), każda z własnymi zasadami, stanowi stałą przeszkodę w skutecznej koordynacji usług. Kolejnym wyzwaniem jest rosnąca rola Medicaid jako podmiotu świadczącego opiekę długoterminową i innych usług dla zubożałych starszych Amerykanów. Koordynacja 56 quasi-niezależnych państwowych i terytorialnych programów Medicaid z Medicare dodała kolejną warstwę złożoności do celu zapewnienia płynnej opieki beneficjentom Medicare.
ACA i Medicare
ACA włączyła ważne reformy w programie Medicare, które opierały się na wcześniejszych zmianach i rozwiązały niektóre z ciągłych wyzwań
[przypisy: stomatolog legnica, endometrioza leczenie, laryngolog ]
[patrz też: wojskowa specjalistyczna przychodnia lekarska, insuflacja żołądka, aptt badanie cena ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.