Zasiłek na opiekę zdrowotną zgodnie z ustawą o przystępnej cenie – sprawozdanie z postępów AD 4

Sam ten czynnik zmniejszył składki o 10% w 2014 r. I nadal będzie odgrywał ważną rolę w ograniczaniu podwyżek składek w 2015 r. Wąskie sieci
Jednym z wyjaśnień stosunkowo skromnych składek w 2014 r. Było powszechne stosowanie ograniczonych lub wąskich sieci dostawców w planach rynkowych. Tak wąskie sieci wymagają, aby osoby rejestrujące korzystały z tańszych dostawców i często obciążają pacjentów, gdy wychodzą z sieci.
Ubezpieczyciele prawdopodobnie nadal będą używać wąskich sieci jako strategii, aby utrzymać składki w przystępnej cenie. Pojawia się pytanie, w jaki sposób ograniczenia wyboru wpływają na rzeczywistą lub postrzeganą wartość produktów ubezpieczeniowych sprzedawanych na rynkach. Jeśli jakość jest niższa w wyniku takich ograniczeń lub konsumenci czują, że nie mogą uzyskać potrzebnej opieki, mogą przestać kupować nowe plany ubezpieczeniowe, tym samym pokonując cel ustawy. Rząd federalny zdaje sobie sprawę z tego problemu i niedawno ogłosił, że zbada adekwatność planów wąsko-sieciowych na federalnie zarządzanych rynkach w okresie rekrutacji w przyszłym roku. Kilka stanów opracowuje również przepisy lub przepisy, które mają na celu rozwiązanie tego problemu.
Nieunikniona prawda jest taka, że wzrost składek będzie kontynuowany tak długo, jak wzrosną koszty opieki zdrowotnej.14 Wąskie sieci to tylko jedno z rozwiązań, które prawdopodobnie wykorzystają plany zdrowotne. Długoterminowy sukces ACA jest nierozerwalnie związany z przystępnością opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych, co stanowi większy problem, który prawo rozwiązuje dzięki innym przepisom, które przyciągnęły znacznie mniej uwagi niż numery rejestracyjne.
Medicaid i program ubezpieczenia zdrowotnego dzieci
W analizach dotyczących sukcesów ACA w zmniejszaniu liczby nieubezpieczonych Amerykanów przepisy ustawy o Medicaid mogą okazać się równie ważne, jak prywatne programy rynku ubezpieczeniowego. Zwiększenie kwalifikowalności do Medicaid do osób o dochodach sięgających 138% poziomu ubóstwa jest największym takim rozszerzeniem od początku programu w 1965 r. Przed tą ekspansją, tylko osoby o niskich dochodach, które wpadły w pewne kategorie (dzieci, rodzice , kobiety w ciąży, osoby niepełnosprawne i osoby powyżej 65 roku życia). Rozszerzenie kwalifikowalności Medicaid jest również dobrze finansowane z perspektywy państw. Rząd federalny pokrywa 100% kosztów dla większości państw do 2016 r., Zanim stopniowo zmniejszy swój udział do 90% dla wszystkich państw do 2020 r. To nowe finansowanie przekłada się na napływ federalnych dolarów do stanów w wysokości 800 miliardów dolarów do 2022.15.
Pomimo uzasadnienia ekonomicznego i zdrowotnego rozszerzenia Medicaid, urzędnicy państwowi, którzy są przeciwni ACA, odmówili zezwolenia na taką ekspansję w wielu stanach. W takich stanach osoby mające dochody na poziomie 100% federalnego ubóstwa lub powyżej tego poziomu mogą ubiegać się o dopłaty do prywatnych planów na rynkach. Ale ci, którzy osiągają dochody poniżej poziomu ubóstwa, nie mogą ubiegać się o takie subsydia, ponieważ autorzy ACA zakładali, że biedni będą się kwalifikować do Medicaid. W państwach, które nie rozwinęły jeszcze swoich programów, oczekuje się, że prawie 5 milionów nieubezpieczonych osób o niskich dochodach zostanie w tym roku pominiętych w nowych opcjach ubezpieczenia.
Pomimo tych faktów, 6 miesięcy po wprowadzeniu przepisów dotyczących zasięgu ACA, 6 milionów osób zapisało się na program Medicaid lub program ubezpieczenia zdrowotnego dzieci (CHIP). Obejmuje to osoby, które zostały uznane za kwalifikujące się, ponieważ szukały ubezpieczenia na rynkach federalnych i stanowych lub w inny sposób. Wiele osób, które trafiły na rynki online, zostało poinformowanych o przysługujących Medicaid uprawnieniach. W związku z tym liczba ta obejmuje także osoby żyjące w państwach, w których nie powstały pakty, które uznano za kwalifikujące się w ramach wcześniejszych programów opieki medycznej w ramach programu Medicaid i CHIP. CBO przewiduje obecnie, że nowa rejestracja w Medicaid i CHIP osiągnie w tym roku 7 milionów, a ostatecznie 13 milionów. Nawet z niepewnością co do udziału państwa oznacza to, że do 2018 r. Do programu Medicaid lub CHIP mogłoby zostać 46 milionów osób – czyli 17% nieelekularnej populacji USA.
Jeśli historia jest przewodnikiem, większość stanów ostatecznie rozszerzy swoje programy. Korzyści fiskalne dla państw są ogromne, a szpitale i inni dostawcy ogólnie popierają udział. Medicaid został wprowadzony na rynek w 1966 r., Ale udział w nim do 1972 r. Stał się powszechny. Arizona utrzymywała się do 1982 roku.
Reformy dla małych firm
Ostatecznym sposobem, w jaki Amerykanie zyskają zasięg w ramach ACA, jest ich pracodawca. Ustawa nakłada kary na pracodawców zatrudniających 50 lub więcej pracowników pełnoetatowych, którzy nie oferują ubezpieczenia zdrowotnego lub którzy oferują nieodpowiednie ubezpieczenie zdrowotne, jeśli pracownik kwalifik
[przypisy: stomatologia dziecięca, leczenie depresji, leczenie niepłodności Warszawa ]
[patrz też: piperine forte w aptece, insuflacja żołądka wikipedia, darmowe leki po 75 roku życia ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.