Zasiłek na opiekę zdrowotną zgodnie z ustawą o przystępnej cenie – sprawozdanie z postępów AD 5

Tak zwany mandat pracodawcy został opóźniony do 2015 r. Dla pracodawców zatrudniających 100 lub więcej pracowników, a do 2016 r. Dla pracowników zatrudniających od 50 do 99 pracowników. Mimo że większość dużych pracodawców oferuje ubezpieczenie zdrowotne, drobni pracodawcy mają trudności z zaoferowaniem pracownikom przystępnych cenowo, płacąc średnio o 18% więcej składek niż duże pracodawcy16. Podobnie jest z osobami, które musiały kupować ubezpieczenia we własnym, małym poszukiwani pokrycia na rynku małych grup często byli obciążani wyższymi składkami ze względu na zdrowie ich pracowników i inne czynniki. Wielu małych pracodawców, szczególnie tych ze starszymi pracownikami lub tych w branżach, w których pracownicy są narażeni na ryzyko zdrowotne, może znaleźć łatwiejsze i taniej kupić prywatne ubezpieczenie w ramach ACA. Reformy na rynku małych grup są podobne do reform na rynku indywidualnym. Prawo wymaga również, aby każde państwo miało SKLEP, rynek małych przedsiębiorstw, zaprojektowany w celu zaspokojenia potrzeb małych pracodawców. W tym roku drobni pracodawcy mogą kupować plany przez SKLEPY w większości stanów, ale rynki małych przedsiębiorstw nie są w pełni operacyjne w niektórych stanach, ponieważ rząd federalny opóźnił niektóre aspekty wdrożenia SKLEPU do roku 2015. Do tej pory nie ma krajowych szacunków rejestracji w SKLEPACH. Podobny zestaw przepisów na mocy ustawy o reformie Massachusetts doprowadził do zwiększenia udziału małych pracodawców oferujących ubezpieczenia. Jest zbyt wcześnie, aby stwierdzić, ile osób może zyskać zasięg dzięki pracodawcom z powodu tych nowych przepisów.
Rekord do daty
Rysunek 3. Rysunek 3. Kategorie rozszerzonego ubezpieczenia zdrowotnego Pokrycie w ramach ustawy Affordable Care Act (ACA). Pokazano liczbę konsumentów, którzy uzyskali ubezpieczenie lub zapisali się do nowego planu zgodnie z postanowieniami umowy ACA od momentu rejestracji otwartej października 2013 r. Liczba osób, które wykupiły polisę bezpośrednio od ubezpieczyciela, jest projekcją Biura Budżetowego Kongresu. Liczba osób zarejestrowanych w programie Medicaid lub programie ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci (CHIP) może nie obejmować wszystkich kryteriów kwalifikowalności przeprowadzanych za pośrednictwem ułatwień federalnych.
Biorąc pod uwagę wszystkie istniejące rozszerzenia zasięgu, szacujemy, że 20 milionów Amerykanów uzyskało zasięg od maja w ramach ACA (rysunek 3). Nie wiemy jeszcze dokładnie, ilu z tych osób było wcześniej nieubezpieczonych, ale wydaje się pewne, że wielu z nich było. Ostatnie krajowe ankiety wydają się potwierdzać to przypuszczenie. Projekty CBO, że ustawa zmniejszy liczbę osób nieubezpieczonych o 12 milionów w tym roku io 26 milionów do 2017 roku. Dane z wstępnych sondaży z Gallupa, RAND i Instytutu Miejskiego wskazują, że liczba nieubezpieczonych osób mogła już spaść o 5 od milionów do 9 milionów, a odsetek osób dorosłych bez ubezpieczenia spadł z 18% w trzecim kwartale 2013 r. do 13,4% w maju 2014 r.
Ankiety te mogą jednak nie doceniać całkowitych zysków, ponieważ niektóre z nich pojawiły się przed końcem marca i nie obejmują dzieci. Kontynuując rekrutację na poszczególne rynki, Medicaid i SHOP, liczba Amerykanów, którzy po raz pierwszy uzyskują ubezpieczenie – lub ubezpieczenie, które jest lepszej jakości lub bardziej przystępne niż ich poprzednia polisa – osiągnie liczbę dziesiątek milionów.
Patrząc w przyszłość przepisów dotyczących zasięgu ACA i ich wpływu na amerykański system opieki zdrowotnej, kilka uwag wydaje się być uzasadnionych. Po pierwsze, wraz z rosnącą liczbą osób korzystających z prawa, jego hurtowe uchylenie będzie mniej prawdopodobne, chociaż prawo może nadal być istotnie modyfikowane w przyszłości.
Po drugie, doświadczenia z ACA będą bardzo różne w poszczególnych państwach. Ci, którzy nie zdecydują się na rozszerzenie Medicaid, skorzystają znacznie mniej z prawa, a ponieważ wiele z tych stanów ma wysoki odsetek nieubezpieczonych mieszkańców i niższy stan zdrowia, ACA może mieć paradoksalny wpływ rosnących różnic między regionami, nawet jeśli zmniejsza dysproporcje między wcześniej ubezpieczeni i nieubezpieczeni Amerykanie jako całość.17
Po trzecie, trwałość rozszerzenia zasięgu zależeć będzie w dużej mierze od możliwości kontrolowania ogólnych kosztów opieki w Stanach Zjednoczonych. W przeciwnym razie premie będą coraz bardziej niedostępne dla konsumentów, pracodawców i rządu federalnego. Ubezpieczyciele, którzy starają się kontrolować te koszty poprzez coraz bardziej wąskie sieci dostawców na wszystkich amerykańskich rynkach ubezpieczeniowych, mogą ostatecznie pozostawić Amerykanów mniej zadowolonych ze swojej opieki zdrowotnej. Opracowywanie i rozpowszechnianie innowacyjnych podejść do świadczenia opieki zdrowotnej, które zapewniają lepszą jakość przy niższych kosztach, jest kolejnym wielkim wyzwaniem, przed którym stoi naród.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawni
[więcej w: leczenie endometriozy, leczenie depresji, badania psychologiczne ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.